Ova usluga osmišljena je kako bi Vama uštedila vrijeme, a Vi u isto vrijeme ostavili profesionalan dojam na sudionike skupa. Obratite nam se s povjerenjem jer je iza nas trinaest godina iskustva i to primarno u suradnji s korporativnim sektorom gdje su vrijeme zajedno s točnim i relevatnim informacijama dragocjeni.

  1. provjera raspoloživosti 3 lokacije po vašem ili našem izboru
  2. financijska ponuda za 3 lokacije s usporedivim cijenama najma dvorana s osnovnom tehničkom opremom, hrane i pića,
  3. hostesa/event koordinator za vrijeme trajanja događanja ( do 6 sati),
  4. 50 personaliziranih akreditacija, vašim logom i nazivom skupa ( 55 x 90mm s kvačicom i zihericom ),
  5. 20 držača torbi u dvorani za kino postav dvorane
  6. posredovanje u nabavi hrane i pića bez naknade s našim ugovornim dobavljačima

Cijena ove usluge za 1 dan iznosi – 3.500 Kn + PDV

Dodatno*

    • Dodatnih 20 držača
      • 300 Kn + PDV (nevraćeni komad 20 Kn + PDV),
    • Dodatne akreditacije
      • 55 mm x 90 mm s kvačicom i zihericom – 2,5 Kn + PDV
        Plastificirane personalizirane s rupicom 95 mm x 145 mm:
      • jednostrane,  4/0 ( na bazi 50 kom ) – 5,5 Kn + PDV
      • obostrane, 4/0 (na bazi 50 komada) – 6,5 Kn + PDV
        Kartonske personalizirane s plastičnim đepićem 95 mm x 130 mm:
      • jednostrane, 4/0 (na bazi 50 komada) – 5,00 Kn + PDV
      • obostrane, 4/0 ( na bazi 50 komada) – 5,20 Kn + PDV
    • Trakica 2 cm s tiskom u jednoj boji, na bazi 50 komada – 14,00 Kn + PDV
    • Izrada roll upa
      • format 85 cm x 200 cm – 450 Kn + PDV
      • format 100 cm x 200 cm – 690 Kn + PDV
      • Samo tisak uz doneseni mehanizam – 300 Kn + PDV
      • Dizajn iz poslanih materijala – 400 Kn + PDV
    • Hostesa dodatnih 6 sati – 600 Kn + PDV
      • Posredovanje u usluzi nabave hrane s našim ugovornim partnerima – 500 Kn + PDV
      • Obilazak lokacije – 500 Kn + PDV + troškovi puta (500 Kn uključeno u cijenu realizacije)